خبرهای داغ:
سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

نصب پرده تخلف برای نانوایی در تویسرکان    

همدان-سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه تکرار تخلف موجب نصب پرده بر سردرب واحد‌های متخلف و تصاعدی شدن جریمه است، از نصب پرده تخلف برای نانوایی در تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۷۹۹۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: براساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، حسب گزارش ارسالی مشخص شد یک نانوایی لواش سنتی در تویسرکان اقدام به کم‌فروشی کرده که پس از ارسال گزارش مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: تعزیرات حکومتی این شهرستان نامبرده را به دلیل داشتن مرتبه سوم سابقه تخلف علاوه بر جریمه نقدی ۱۳۴ میلیون ریالی  به نصب پارچه تخلف بر سردرب این واحد به مدت دو هفته نیز محکوم و پس از قطعیت توسط تعزیرات حکومتی تویسرکان اجرا شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: با استناد به قانون نظام صنفی سابقه تخلف واحد‌های صنفی در مرتبه سوم ۶ برابر جریمه و ۱۴ روز نصب پرده، در مرتبه چهارم هشت برابر جریمه و ۳۰ روز نصب پرده، مرتبه پنجم و بیشتر ۱۰ برابر جریمه ۶۰ روز نصب پرده، ۶ ماه تعطیلی واحد و ۶ ماه تعلیق پروانه کسب و در مراحل بالاتر لغو پروانه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تکرار تخلف موجب نصب پرده بر سردرب واحد‌های متخلف و تصاعدی شدن جریمه است، گفت: پل ارتباطی ما تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ وتارنمای t۱۳۵.ir است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار